четверг, 23 января 2014 г.

Модуль 9. Рефлексія.

Працюючи в парах або малих групах, ми  розповіли один одному про свій приклад учнівської роботи та інструмент його оцінювання. Пропозиції та коментарі від колег допомагають мені вдосконалити приклад та мою стратегію оцінювання. Для сприяння розвитку  самостійності учнів  у навчанні вчитель має формувати в учнів самоспрямованість,  не лише надавати можливість виконувати самостійну роботу за інструкціями, а й навчати їх ставити власні навчальні цілі, планувати свою власну навчальну траєкторію, планувати, реалізувати та оцінювати свою діяльність з реалізації власних навчальних цілей. Формування самоспрямованості у навчанні – важлива життєва навчальна мета для учнів різних здібностей та навчальних потреб. для успішного завершення завдань. Навички самоспрямованості допомагають учням з особливими потребами успішно розв’язувати завдання самостійно, що дозволяє їм реалізувати свій потенціал.

Комментариев нет:

Отправить комментарий